דירות קונים רק אצל המומחים – פנו לרובע ביפו

בבואכם לרכוש דירה למגורים או להשקעה ברור לכם שמדובר בעסקה גדולה, שאתם לא רוצים להיות קורבן לעוקץ נדל"ן או דירה לא רווחית ובאזור ללא ביקוש. אין דבר מאכזב יותר לאדם המשקיע כסף רב בדירה להשקעה שיש לו הרבה ציפיות ממנה אך לפתע מגלה תקלות שונות בתשתיות שעשויות לעלות מאות אלפי שקלים לתקן, בנייה לא חוקית שצריך להרוס ולהפחית מערך הדירה (שלא נדבר על הוצאות השיפוץ) או אפילו מקרה שבו האזור לא אטרקטיבי כפי שחשב וקשה למצוא שוכרים. דירות קונים רק דרך מומחים, לכן אם אתם מחפשים למשל דירות להשכרה ביפו תרצו לפנות אל חברת הרובע ביפו המכירה היטב את האזור ומשווקת נכסים אטרקטיביים עם ביקוש גבוה וצפי תשואה גבוה במיוחד.

השקעה באזור המרכז – משתלם או פלוש כלכלי?

השקעה בנדל"ן יכולה להיות השקעה נהדרת, יציבה ורווחית. מהצד השני היא יכולה להיות גם פלופ גדול. נכס שנקנה וקשה למצוא לו שוכרים, נפילה לתרמית או רכישת נכס ללא ביצוע בדיקות מקיפות שלאחר מכן נופתע מההוצאות הכבדות שנופלות עלינו. אזור המרכז הוא ללא ספק האזור האטרקטיבי והפופולרי ביותר שכדאי להשקיע בו, עם דגש על יפו ותל אביב. עם זאת, חשוב להשקיע רק דרך משרד תיווך מקצועי המכיר היטב את האזור.

איך לבחור משרד תיווך ביפו ובתל אביב?

  • הכרות עם האזור – משרד תיווך ביפו למשל, סביר שיכיר היטב את יפו והסביבה. לכן אם אתם רוצים לקנות דירה להשקעה (או למגורים) באזור מסוים, כדאי יהיה לעשות זאת דרך משרד תיווך שמכיר היטב את הנכסים באזור, המחירים המקובלים, רמת הביקוש ואורך החיים בסביבה.
  • ניסיון – אתם רוצים לעבוד עם אנשי נדל"ן שעברו דבר או שניים בתחום ולא סיימו אתמול קורס נדל"ן וכעת מייעצים לכם לגבי ההשקעה הגדולה שלכם. משרד תיווך הרובע ביפו הוקם ומנוהל בידי אריק זבלודוביץ', בעל ניסיון של מעל 30 שנה בתחום הנדל"ן.
  • יחס – אתם עומדים לעשות השקעה גדולה ולכן אתם רוצים להרגיש בנוח, לשתף את שעל ליבכם ולראות אם חברת הנדל"ן ונציגיה סבלניים ומספקים לכם שירות נעים ומקיף.