מה חשוב לבדוק כשקונים דירה ביפו בשנת 2022

אנשים רבים מחפשים היום דירות למכירה ביפו העתיקה הם נעזרים בשירות של תיווך ביפו. יש גם אנשים רבים אשר מחפשים דירות להשכרה ביפו. אבל מה שחשוב לבדוק כשקונים דירה ביפו בשנת 2022? בעשורים האחרונים נכנסת הרבה אוכלוסייה חדשה ליפו. אוכלוסייה מגוונת וחזקה מבחינה סוציו אקונומית מדובר גם באנשים צעירים וגם באוכלוסייה בוגרת יותר שמחפשת בית במקום מיוחד. 

מי בא לגור היום ביפו?

יש מונח בנדל"ן היום שנקרא מצמצמי דיור, יש זוגות מבוגרים שהילדים שלהם עזבו את הבית והם מחפשים לעבור לבית קטן יותר אבל עם אופי בסביבה יפה ומיוחדת. אנשים כאלה נקראים מצמצמי דיור. אלה זוגות רבים שהם מעט יותר מבוגרים ומחפשים היום דירה למכירה ביפו או דירה להשכרה ביפו כדי לגור במקום נעים ונוח שיש פה אווירה מיוחדת. גם אנשים צעירים נמשכים לגור ביפו הם בעיקר נוהגים לשכור דירות ביפו. 

למה צעירים באים לגור היום ביפו?

ביפו יש את כל היתרונות של תל אביב היום אבל גם יש גבה את האופי המיוחד של יפו. אם בעבר רק אמנים ואנשי בוהמה רכשו דירות ביפו, הרי היום יפו נחשבת לאחד ממוקדי הנדל"ן החמים והמעניינים ביותר. אנשים רבים איכותיים עוברים היום לגור ביפו. משקיעים מהארץ ומהעולם רוכשים דירות ביפו. ביפו יש את כל מרכזי הבילוי והמסעדות כמו בתל אביב אבל בתוספת של אופי מיוחד ואווירה מיוחדת שיש רק ביפו. 

דירה להשקעה ביפו

אנשים רבים קונים דירות למגורים ביפו ויש מי שקונה ביפו דירה שניה או שלישית להשקעה. גם שהיום עלו מעט כבר המחירים ביפו המחירים באזור הזה ממשיכים ועולים כל הזמן. כך שדירה ביפו היא תמיד השקעה טובה עם פוטנציאל רווח נאה. טיפ חשוב הוא לקנות או לשכור דירה ביפו  באזור צדדי ופחות עמוס באטרקציות  של תיירות. כי שם עמוס ורועש יותר מי שקונה ביפו דירה למגורים נהנה מאווירה מיוחדת תחבורה טובה, קרבה למקומות בילוי אזור יפה ומעוצב ואוכלוסייה איכותית שהיום כבר מאפיינת את יפו. כדאי לבדוק עם חברת הרובע לתיווך ביפו להצעות מיוחדות ומעניינות ביפו.