לגור ליד שוק הפשפשים – להכניס צבע לחיים

למה כדאי לגור ליד שוק הפשפשים? 

במשך שנים רבות נחשב שוק הפשפשים ביפו למקום יפה ושוקק חיים, אך בשנים האחרונות ניתן לראות כי השוק הפך ממקום יפה ושקט החל לשנות את עורו, וליד השכונה בונים בנינים יפים, המשלבים ישן וחדש.  

כתוצאה מתנופת בנייה זאת, זוגות צעירים רבים מגיעים אל יפו, על מנת לגור באזור נחשק זה. 

אך המקום, שהכי מסמל את יפו העתיקה, הוא שוק הפשפשים, שבו מוכרים מגוון רחב של מוצרים איכותיים, אז בטח גם אתם שואלים את עצמכם, למה כדאי לכם לגור ליד שוק הפשפשים? מה היתרונות של המקום והאיכות שלו? 

מהו שוק הפשפשים?

שוק הפשפשים ביפו הוא מקום מקורה, שבו מוכרים בעיקר חפצי יד שניה, כמו למשל בגדים, ריהוט וכן גם פרטי חדשים. השוק היווה, במשך שנים רבות, מקום בילוי לתיירים, וכן לחובבי מוצרי יד שנייה, ועוד. המקום הוא אחד הנקודות הפופולריות ביותר ולכן הרבה אנשים מחפשים השכרת דירות ביפו, או מכירת דירות ביפו.

השוק נמצא בין הרחובות עמיעד, עולי ציון, יהודה מרגוזה, ורחוב בית אשל ביפו. 

החנויות בשוק קבועות בדרך כלל, אך בכל זאת ניתן לראות בעלי דוכנים עם סחורה איכותית ומיוחדת של עתיקות, ומוצרים ייחודיים, המושכים סוחרי עתיקות לשוק. 

השוק שימש פעיל מהמאה ה19, וכיום הוא נהפך לשוק שאתם רגילים לראות היום. 

למה כדאי לגור ליד שוק הפשפשים ביפו? 

  • שכונה רגועה–  מרחק של מעט מטרים מהעיר תל אביב, הנחשבת לצפופה מלאת אוויר שאינו נעים, ניתן להגיע לשכונה שקטה ופסטורלית, אז אם אתם מחפשים מקום שקט יותר, יחד עם יתרונות העיר, אז השכונה הזו מתאימה לכם.

 

  • שילוב בין ישן לחדש– אם אתם אוהבים היסטוריה, לגור ליד שוק הפשפשים בו נבנים בניינים רבים, שהייחודיות שלהם הוא השילוב בין ישן לחדש, וכן  ניתן למצוא בניינים היסטוריים משוחזרים, כך שאתם יכולים לגור ממש בתוך היסטוריה.

 

  • עתיקות ונמל יפו– ליפו, ובכלל לשוק הפשפשים, ישנה היסטוריה מפוארת, המגיעה עד לתקופות עתיקות. יפו מלאה בהיסטוריה מדהימה של בני כל הדתות, החל מקהילה יהודית מפוארת, שחיה שם בשלווה ונחת, ועד למסגדים שונים.

כמו כן, בשוק הפשפשים, ניתן למצוא גם חנויות המשלבות ישן וחדש, ולמצוא גם מציאות יפות ואיכותיות. 

  • מחירים זולים לעומת תל אביב–  דירות ביפו במחירים יחסית זולים יותר, לעומת תל אביב, ולכן זוגות צעירים ומשקיעים רבים רוצים לגור קרוב לתל אביב, ולמרכזי העבודה האיכותיים שלה עוברים ליפו. 

מסיבות אלו יפו נהפכה לאזור שרבים רוצים לגור בה ולהנות מהאווירה המיוחדת והייחודית. ולכן לגור ליד שוק הפשפשים הפך דבר מבוקש ואטרקטיבי.