דירות למכירה ביפו העתיקה -לגור באווירה אחרת

דירות למכירה ביפו העתיקה – נכסים עם משמעות

דירות למכירה ביפו העתיקה – מאז ומתמיד משכה אליה יפו העתיקה אמנים ואנשי רוח שאהבו להסתובב בין גלריות האומנות שבה, לבקר במסעדות מיוחדות במינן, לשאוף את הבריזה של הים וליהנות מהאדריכלות העתיקה והמעניינת שבמקום. 

רבים מהם גם בחרו לחיות ביפו העתיקה, בתוך אותה אווירה מיוחדת במינה, והרי ידוע הוא שבחירת המקום בו אתה חי, משפיעה על מצב הרוח ועל החיים של כולם לטוב ולרע. כאשר מדובר על דירות למכירה ביפו , בטוח שקו האופק הכחול של הים, והנופים העתיקים הנשקפים מבין סמטאותיה, הם היום אחת משכיות החמדה הנדלני"ות הכי מבוקשות ואף יותר מתל אביב.

יפו של הים ושל המזח

יפו מזכירה לרבים מהאנשים הלהוטים אחר דירות למכירה ביפו העתיקה, נופים של עיירות נוף ציוריות בחו"ל. כמו באיטליה, כמו בספרד. הסמטאות הישנות שמובילות בכל מקום לכיוון הים והמזח, בליל השפות והדתות והאווירה המיוחדת במקום, גרמו ליזמים להפוך את יפו לאחד המקומות הכי מבוקשים היום. יש בה דירות למכירה ביפו העתיקה גם חדשות וגם ישנות, בשכונות שהוקמו מתוך תכנון אדריכלי מובהק שמתאים ליפו. הן מציעות לא רק את הדירה המסוימת אלא גם את האווירה המיוחדת שיש בעיר הזו שאין גבול למחיר שלה.לחיות בעיר העתיקה ביפו ליד שוק הפשפשים על כל הייחוד הפולקולוריסטי שלו שווה לאנשים הרבה יותר מאשר לחיות באיזה גורד שחקים נובורישי וחסר חן.

דירות בשכונות ותיקות וחדשות 

לקום בבוקר ולהסתכל על הים. לשאוף את הבריזה של הנוף. את בליל השפות והאווירה המיוחדת, את הבנייה הייחודית ליפו העתיקה, מושכת רבים מאנשי הרוח התל אביבים לבוא ולגור במקום. שכונות חדשות נבנות על פי תכנון אדריכלי בהתאם לתו התקן של הבנייה היפואית עם הפטיו והחצרות, המרפסות הגדולות, הקשתות והחזיתות שמזכירים לנו שיפו היא אחד המקומות הכי עתיקים ביפו.

אנשים שמחפשים דירות באזור פונים למודעות המציעות דירות למכירה ביפו העתיקה, וסיבוב קצר בין הגלריות בהחלט לוקח אותם לאיזה שהוא געגוע עמוק. אולי זו ההיסטוריה, אולי זה הצביון האדריכלי. יפו עם הגב לים ומי שבוחר בה מאושר…

ראו עוד: דירות ביפו | דירות להשכרה בשוק הפשפשים | דירה להשכרה ביפו